Monday, October 5, 2009

Now

Аалзны шүлс салбайн унжина таазнаас
Аравгар эзэн нь даанч алга хаачсийн бүү мэд
Арчаад хаях уу хөөрхийгийн энэ хөдөлмөрийг
Арзайж харагдаад сэтгэл үймрүүлээд байх чинь
Базаж урж хаясан баахан цаасан дунд би хөвнө
Бодоод шийдэж чадаагүй асуудлууд хогын савнаас халиж сагаад л
Битүүхэн нууцлагхан дулаахан өрөө минь намайг тойрч
Бичлээ гээд багасахгүй гомдол дотроос хэмлээл
Одоо гэдэг үгийн биелэл цаг 16:11 болж байна
Орчлонгоос тасраах сайхан хөгжим л надад хэрэгтэй ....
Дотор суучаад хумсаа хурцлах гайт чөтгөр
Доогтойхон мушилзан амьдралыг минь дүгнэнэ
Тархи задрахад нэг л хүний амьдрал дуусна
Сэтгэл задрахад архи ууж салам агсан тавина
Уугаад асуудал шийдэгдэхгүй гэж
Үргэлж бусдад миний зөвлөдөг
Утгагүй үгийг найз минь надад сануулан хэлж билээ
Уусан яадгын олон өдөр ангаж цангасан мэт
Уйтгарласан яадгын залуудаа хаягдсан мэт
Яг одоо гэхдээ амьдрал таг гацчихаад байна
Яасан ч яахав, яахчгүй байсан ч яахав
Ялгаа алга балай юм                                               2009.10.05  Гэртээ

No comments:

Post a Comment