Thursday, May 28, 2009

Алиа хошин зүйл амьдралд байхым даа

2009 оны 05-р сарын 28, Нийтэлсэн barbie
кккк
Саяханы нэгэн өдөр ажлаа эрт тарчаад замаараа бага сага хоол хүнс цуглуулаад гэртээ харилаа. Хоол хийнгээ бодлоол доо. Ганцаараа хоолоо идэх гэсэн орох шинжгүй санагдаад 10-н хуруугаа ажилуулан мэссээжээр нэг найз залуугаа хамт хооллонгоо буу халья гэж урилаа. Тэр залуу надад маш их таалагддаг ч бидэнд дотносож болохгүй нэг шалтгаан байдаг юм. Окей докей гээл удахгүй очилоо ингэжийнэ. Дуу аяланхан хоол хийгээл бас нэг халти үерхэх гээдайгаа залуутайгаа мэссэжлээл.
Хаалганы хонх дин дон. Залуу хүрээд ирлээ. Надад зайрмаг өөртөө пиав авчирсан байлаа. Хоол ч ок. Хооллонгоо дэлхийн дулаарал энэ тэр бла бла. Лайтай чухал сэдвүүдээр ярилцаал гэм хоргүй харцаар 2 биенээ ширтээстэй. Хоолны дараа буйдан дээр хамт сууж зурагт үзэнгээ би зайрмаг долоож, залуу пиав шимнэ. Зурагтаар хаа хамаагүй сонгуулийн тухай гаржийгааг үнэн шимтэн үзжийна гэж. Буйдангийн 2 буланд салаад сууцан 2 этгээд зай бариад байгаам уу хаашаан хахаха. Ам хуурайгүй 9-н шидийн юм яриастай.
Миний утас жин жин. Мэссээж ирлээ. Үерхэх шахаад байгаа залуугаас:
-Юу хийжийн даа. Ганцаараа байна уу гэнэ. Үнэнгээ л хэллээ. Нэг найз ирсэн хамтдаа хооллоод одоо буу халаад суужийна гэлээ. Удалгүй дахиал л мэссээж.
-Найз чинь эрэгтэйм үү? гэнэ. Худлаа хэллээ. -Үгүй ээ эмэгтэй. Дахиал мэссээж.
-Тэгүүл би одоо очилоо гэдийм даа. Дотроо ааааа гэж орилоол тэгоо тэг гэж хариу бичлээ.
Тэгсэнээ гаднаа юу ч болоогүй үнэн тайван царайлаал аажуухан босоод л угаалгын өрөөнд ороод найз охин руугаа залгаад наасан. Хүүе л дээ энэ чинь би чинь яахым дээ. Нөгөөх чинь ирлээ гээдайнаа. Би энэ хүнийг ямар одоо яв даа гээд хөөлтэй биш. Яаджийхад эмэгтэй найз гээд хэлцэн. Чамайг байгаа гээд хэллээ шүү. Тэгүүл ирэхгүй гээл далан булчирхайгаа тоочоод наасан хахаха. Үерхэх магадлалтай залуу найз охиноос минь жаахан жийрхдэг гэхүү дээ ккк. Яриж байхад мэссээж ирж сонсогдлоо. Гэрээсээ гаржийна гэжийгаа байх гээл унштал
-Ажил дээрээ байноо. Чамайг шалгасын гэсэн байдаг байна шт. Муу мэдрэл хог, зэвүүн амьтан гээд аймаар уур хүрсэнч өөрийгөө шоолон бодох бодол илүү хүчтэй байсан тул нүүрэндээ баясал тодруулан буцаж ирж суугаад яриагаа үргэлжлүүлсэн юм.
Залуу бид 2-н ярьж байгаа зүйл яахав дээ сонин биш. Гол нь хэн хэнийх нь харц хахаха. Ямар нэгэн юм хийхийг маш их хүссэн харц. Гэхдээ л би лав хуруугаа ч хөдөлгөж чадахгүй харцаараа л чи ямар нэгэн юм хийгээч. Би удкуу албан ёсны үерхдэг залуутай болчино штээ. Хожимдон бүү гэмшээрэй гэж хэллээ.
Тэр ойлгосон үгүйг бүү мэд. Цаг явсаар л. Бид бодож байгаагаасаа шаал өөр юм ярилцсаар л. Орой ч боллоо. Залуу явахаар бослоо. Би яаж ч чадсангүй. Баяртай сайхан амраарай. Хаалгаа хаачихаад налж зогсонгоо араас нь дуудах уу яах уу гэж бодлоо. Даанч бие минь надад захирагдаагүй. Дэмий л дотроо чи нээрээ яацын бээ. Чоно үүрэндээ өлзийтэй гэж үнэн л үгийн байна гэж үглэн зогслоо.

No comments:

Post a Comment